Wedding Planner – osoba, która pomoże we wszystkim?
Przygotowanie ślubu i wesela to ogromne wyzwanie. Trudno się więc dziwić, że coraz więcej Młodych Par decyduje się na wynajęcie konsultanta ślubnego. Planowanie tego wielkiego dnia to jedno z najtrudniejszych projektów, z którym mierzą się Młode Pary. Tym bardziej że ślub to najważniejszy dzień w życiu każdej kobiety Marzą o nim małe dziewczynki, planując każdy szczegół tej uroczystości.
Jednak, gdy nadchodzi czas faktycznych przygotowań, może okazać się, że dobry plan to za mało. Zbyt wiele obowiązków i formalności wiąże się z tymi przygotowaniami, aby Panna Młoda była w stanie poradzić sobie bez wsparcia doświadczonego konsultanta ślubnego.
Kim jest Wedding Plannerka? To określenie osoby, która zawodowo zajmuje się przygotowywaniem ślubów wesel i dba, aby każdy szczegół uroczystości był perfekcyjny. Do jej obowiązków należy między innymi organizacja uroczystości, jak również zaplanowanie jej krok po kroku. Dzięki pomocy Wedding Plannerki możecie Państwo uniknąć stresujących sytuacji i mieć pewność, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.
Kim jest konsultant ślubny i dlaczego jego rola jest tak ważna przy planowaniu ślubu?
Wywiad z Panią Agatą Papież – Czyni Cuda
Jak wybrać idealnego konsultanta ślubnego?
W Polsce ten zawód jest dość młody, choć bardzo doceniany. Jeszcze kilkanaście lat temu zatrudnienie konsultanta ślubnego uznane było za zbyteczny wydatek w budżecie ślubnym. Wiele od tego czasu się zmieniło. Dziś wiele osób nie wyobraża sobie przygotowań do tego wyjątkowego dnia bez Wedding Plannerki. Jak wybrać osobę, która idealnie spełni Państwa oczekiwania? Wybierając konsultanta ślubnego, warto na kilka kwestii zwrócić uwagę.
Podobnie jak przy wyborze DJ-a na wesele warto mieć na uwadze to, co potwierdza bądź zaprzecza profesjonalizmowi takiej osoby. Przede wszystkim sprawdźcie Państwo doświadczenie wybranego przez Państwa usługodawcy przy organizowaniu imprez. To, że dana osoba uważa, że jest Wedding Plannerką, wcale jeszcze nie oznacza, że nią naprawdę jest. Wiele osób próbuje swoich sił w tym zawodzie, jednak nie wszystkie warto zatrudniać. Dlatego tylko osoba posiadająca doświadczenie, referencje oraz na stałe współpracująca z najważniejszymi usługodawcami będzie tą, której warto zaufać.

Kolejną ważną kwestią są cechy osobowości takiej osoby. Jeśli podczas pierwszego spotkania nawiążecie z nią spontaniczny, nieskrępowany kontakt, to dobry znak. Jeśli już na początku kontakt jest trudny, lepiej zrezygnować z usług. Bez wątpienia może być to profesjonalista, jednak pierwsze wrażenie jest tu najważniejsze. Jeśli nie będziecie Państwo w stanie znaleźć wspólnego kontaktu i po prostu nie dogadacie się z nią, Państwa goście również. Konsultantka ślubna to osoba, do której Państwo powinniście mieć zaufanie i rozumieć się z nią bez słów. Jeśli nie ma tej nici porozumienia, współpraca się nie uda.
Gdzie szukać dobrych Wedding Plannerek?
Praca konsultantki ślubnej jest połączeniem pasji, wyobraźni i umiejętności logistycznych. Dlatego jest to zawód, w którym należy mieć wiele zdolności i cech, które tę pracę ułatwiają. To praca ogromnie wymagająca i stresująca. Warto wiedzieć, że konsultantka ślubna jest w pracy właściwie przez cały czas. Zwykle jej dzień pracy nie ogranicza się do sztywnych godzin, a często pracuje w weekendy i wieczorami.
Dlatego nie jest to praca dla wszystkich. Dobra konsultantka ślubna poświęca swojej pracy i Klientom cały swój czas i samą siebie. Warto mieć to na uwadze, gdy potrzebujecie Państwo zatrudnić dobrą Wedding Plannerkę. A jak można opisać dobrą konsultantkę ślubną? Jakie cechy powinna mieć, aby idealnie dopasować się do Państwa potrzeb? Czy osoba, która sporadycznie zajmuje się organizacja wesel i ślubów spełni Państwa oczekiwania?
Odpowiedź nie jest wcale tak prosta jak mogłoby się wydawać. Otóż najlepsze konsultantki ślubne pracują w dobrych agencjach weddingowych i firmach eventowych. Wymagania stawiane takim osobom są bardzo wysokie. Dlatego, jeśli chcecie mieć Państwo pewność profesjonalnej obsługi, warto właśnie w takich firmach szukać Wedding Plannera. To zawsze osoby doświadczone i mające najlepsze rekomendacje w branży.
Czy to oznacza, że lepiej nie powierzać organizację ślubu i wesela osobie, która dopiero zaczyna przygodę w tym zawodzie? Decyzja zawsze należy do Państwa. Zalecamy jednak daleko idąca ostrożność w tej sprawie. Zatrudniając osobę bez doświadczenia, musicie liczyć się Państwo z ryzykiem, że początkująca konsultantka ślubna lub amatorka może nie poradzić sobie z wieloma wyzwaniami.
Nasze propozycje konsultantek ślubnych:

Czy warto zatrudnić konsultanta ślubnego?
Profesjonalna pomoc podczas przygotowania ślubu i wesele to najlepsze rozwiązanie dla Młodych Par. Dzięki pomocy ze strony Wedding Plannerki wiele obowiązków właśnie ta osoba od Państwa przejmie. Planowanie i organizacja tego wyjątkowego dnia to zawsze ogromne przedsięwzięcie. Dla osób, które nigdy wcześniej nie zajmowały się organizacją takich uroczystości, może stanowić projekt ponad ich możliwości.
Profesjonalny konsultant ślubny zadba o to, aby Państwa impreza była wymarzona, idealna i dokładnie taka, jaką ją sobie zaplanowaliście. Nie sposób pominąć jeszcze jednej ważnej kwestii. Dzięki zatrudnieniu Wedding Plannerki oszczędzacie sobie Państwo czasu i stresu, które często towarzyszą takim przygotowaniom. A Państwo w tym czasie możecie skupić się na tym, co najważniejsze i czerpać radość z organizowania najpiękniejszego dnia w Państwa życiu.

Profesjonalna Wedding Plannerka potrafi spełniać marzenia o pięknym dniu ślubu i wesela. Jest jak wróżka, która zmieni ten dzień w wyjątkowe, niepowtarzalne wydarzenie. Warto zatrudnić taką osobę, aby organizacja Państwa ślubu i wesela, nawet po latach kojarzyła się z najmilszym okresem w Państwa życiu.
Artykuł powstał przy współpracy z Panią Agatą, właścicielką Czyni Cudca – Organizacja wesel i przyjęć.





